Συχνές ερωτήσεις

Η παρούσα Συμφωνία τροποποιήθηκε τελευταία φορά στις 1 Φεβρουαρίου 2022

Πληροφορίες αποστολής

Πότε παραλαμβάνω την παραγγελία μου;

Kατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας στο 1stcoffee.gr

αναφέρεται η ημέρα αποστολής. Μετά την ενημέρωση μέσω email για την επιτυχής καταχώρηση της παραγγελίας , η παραγγελία σας αναχωρει απο την αποθήκη μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα με το courier που έχετε επιλέξει κατά την τοποθέτηση σας. Εν συνεχεία λαμβάνετε νέο email με τα στοιχεία αποστολής που έχετε καταχωρήσει και τον κωδικό με τον οποίο μπορείτε να κάνετε live tracking το δέμα σας και να παρακολουθείτε την διαδικασία παράδοσης του.

Αν ανοίξω την συσκευασία του προϊόντος μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων;

Όταν ανοιχτεί η συσκευασία αποστολής του προϊόντος και δεν σας ικανοποιεί το προϊόν μπορεί να γίνει επιστροφή στην εταιρεία μας. Επιβαρύνεστε την χρέωση μεταφορικών που υπέστει η εταιρεία μας για αποστολή και επιστροφή του προϊόντος. Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με κάρτα μέσω του site μας γίνεται επιστροφή το ποσό μετά από αφαίρεση των ανωτέρω.

Τώρα παρατήρησα πως το εύρος παράδοσης είναι μεγαλύτερο των προσδοκιών μου. Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Εάν η παραγγελία σας έχει μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης από ό, τι είχατε δει προηγουμένως, φυσικά και μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν αναχωρήσει από την αποθήκη της εταιρείας μας. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας αναχωρήσει (εντός του αναφερόμενου ημερολογιακού εύρους) τότε η ακύρωση της δεν είναι δυνατή και επιβαρύνεστε με το ποσό των μεταφορικών βάση του τιμοκαταλόγου της εταιρείας μας.

Υπάρχει φυσικό κατάστημα που μπορώ να επισκεφτώ;

Η 1stcoffee.gr λειτουργεί διαδικτυακά αλλά και με φυσικό κατάστημα στη πόλη της Θεσσαλονίκης στην οδό Εγνατίας 11.

Συχνές ερωτήσεις

Υπάρχει η δυνατότητα αποστολής προϊόντος υπό μορφή δώρου σε διαφορετική διεύθυνση από την διεύθυνση χρέωσης;

Η εταιρεία μας σας παρέχει την δυνατότητα “αποστολής δώρου” σε διαφορετική διεύθυνση απο αυτή της χρέωσης μόνο με προπληρωμή του συνολικού κόστους της παραγγελίας σας. Επίσης παρέχει την δυνατότητα συσκευασίας “ως δώρο” που περιλαμβάνει σακούλα δώρου και ευχετήρια κάρτα με το μήνυμα της επιλογής σας.

Μπορώ να τροποποιησω την παραγγελία μου;

Η παραγγελία σας μπορεί να τροποποιηθεί μόνο με τηλεφωνική επικοινωνία μέσω της εξυπηρέτησης πελατών ή mail στο info@1stcoffee.gr και μόνο εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει αναχωρήσει προς παράδοση στο δηλωθέν προορισμό.

Πως μπορώ να γνωρίσω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Η εταιρεία μας σας δίνει την δυνατότητα να ελέγχετε τη πορεία της παραγγελίας σας μέσω της πλατφόρμας “εντοπισμός παραγγελίας”.